Traduceri olandeza-romana

Biroul Activ Traduceri din Bucuresti vă oferă servicii traduceri autorizate română-olandeză și olandeză-romană pentru următoarele domenii:

traduceri juridice: contracte comerciale, certificate de înregistrare, documente de la Registrul Comerțului, documentații de licitație, acte auto, hotărâri judecătorești etc.

traduceri tehnice: specificații tehnice pentru diferite produse, manuale de utilizare, fișe cu date de securitate, etc.

traduceri medicale: analize medicale, bilete de externare, scrisori medicale, rapoarte CT, RMN, prospecte de medicamente, rezumate ale caracteristicilor produsului, manuale de utilizare pentru echipamente medicale

traduceri autorizate pentru diferite tipuri de documente: diploma de bacalaureat, diploma de licenta, diploma de master, certificat de nastere, certificat de casatorie, cazier, adeverinta, etc.

– traduceri acte auto: talon de inmatriculare autovehicul, carte de identitate autovehicul, etc.

– traduceri de website-uri

Biroul nostru are o experiență îndelungată în traducerea unor documente cu grad ridicat de dificultate pentru domeniile menționate mai sus. Dacă aveți de tradus documente specializate din română în olandeză sau din olandeză în romană în domeniile tehnic, juridic sau medical și doriți să vă convingeți de calitatea serviciilor noastre, putem efectua la cerere o traducere test de maxim 1 pagină la alegerea dvs. Această facilitate se aplică exclusiv persoanelor juridice.

Avem experiență de peste 12 ani în traducerea de documente specializate și dacă doriți să ne cunoaștem mai bine am putea deveni partenerul dvs. de încredere pentru traduceri de calitate din română în olandeză sau din olandeză în romană.

Mai multe informații și cea mai bună ofertă de preț pentru traduceri olandeza-romana puteți obține completând formularul de estimare preț traduceri.

Share:


Etichete:

This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).